تازہ ترین

Post Top Ad

ہفتہ، 28 دسمبر، 2019

Bilal Saeed New Song Bari Urdu Layrics

تینوں تکیہ ہوش ای بُھل گئی
گرم گرم چاہ، ہتھ تے ڈُل گئی
ہتھ تے ڈُل گئی چاہ سجنا
ایسی تیری نگاہ سجنا

جاندی جاندی دسدی جا تُوں
دل دے وچ کی تیرے، دل دے وچ کی تیرے

میں سُنڑیاں اُچیاں دیواراں رکھیاں
نی تُوں دل تے، چار چوفیرے
نالے سانبھ کے رکھدی ایں
کوئی دل چے نا لائے ڈیرے

میں سُنڑیاں پہلا وی دل ٹُٹیا
دل ٹُٹیا تیرا ہِک واری
تاہیوں دل دی دیواراں تے
تُوں ہک نا بنائی باری

میرا وی دل اُڈنڑا چاہے
پر میں ڈرنی ہا
میں اُڈا تے میں ہواواں
نال لڑدی ہاں

میرا وی دل اُڈنڑا چاہے
پر میں ڈرنی ہاں
میں اُڈا تے میں ہواواں
نال لڑدی ہاں

خواب آپنے، آپنی آکھیاں
وچ سنبھالے میں
اِسے لئی تے دل تے آپنے
لا لے تالے میں

میں اُچیاں اُچیاں دیواراں رکھیاں
اِس دل دے چار چافیرے
نالے سانبھ کےرکھدی ہاں
کوئی دل تے نا لا لے ڈیرے

تے میرا پہلاں وی دل ٹُٹیاں
ہاں ٹُٹیاں میرا ہک واری
تاہِیوں دل دیواراں تے 
میں ہک نا بنائی باری

تیرے لئی تے ساری دنیا
نال لڑ لاں گے
تُوں جیئے تے تیری آئی، آپ مر لاں گے
ہُو۔ تُوں جیئے تے تیری آئی آپ مر لاں گے

تُوں کر کے اُچیاں دیواراں رکھ لے
اِس دل دے چار چافیرے
بھاویں سانبھ کے رکھ لئی دل
تیرے دل چے میں لانڑے ڈیرے

تے میرا پہلاں وی دل ٹُٹیاں
ہائے ٹُٹیاں میرا ہک واری
تاہئوں دل دی دیواراں تے
میں ہک نا بنائی باری

Bilal Saeed New Song Bari Layrics In Urdu. Bari Song Full Layrics. 

Watch Bari Song By Bilal Saeed


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad

مینیو